Wednesday, September 26, 2007

I am sure you are sick of me, but Shirley you're not sick of cereal.*

So, this cold is kicking my ass for one final day. I woke up to my throat and head going, "don't you even think about going to work today!!" so I didn't. I fed the kitties, emailed work that I would not be showing up, took some Theraflu DAYTIME, and fell back to sleep for 3 hours. Ahhhhhh... much better. I know this is the last day because my voice is now officially messed up.

Now, if you will excuse me, CEREAL WEDNESDAY SEASON 2 IS HERE AND I NEED TO WATCH IT!!!!!!!!! so, shh:





*I say lame things when I'm sick.

12 comments:

nattering natalie said...

What was that nonsense?

New York City's Watchdog said...

Your still sick? You probably got over it but then recaught it from someone else.

Season 2 is gonna rawk.

Poppy Cede said...

Natalie, hmm?

Dawg, I've only been sick since Monday! I'm allowed. And hopefully I'm over this before October 14, crying out loud.

New York City's Watchdog said...

Your totally allowed to get sick whenever you want to... I just didn't think you wanted to.

Oh wow... I didn't even think about that... there will be NO sneezing in the cereal!!!

Then again... that would make for an awesome YouTube moment.

Poppy Cede said...

So, would you rather I turned my head and sneezed on you?! BWAHAHAHAHAHAHA! That would be so hilarious!!! I'll see if I can make that happen. At the very least Sweetheart Bear can do the sneezing. (Can we have a little bowl for her?)

Poppy Cede said...

And, btw, I know the rules, NO SAYING YOUR REAL NAME. Like everybody doesn't know it, but... :) Same here, buddy.

New York City's Watchdog said...

I'm not sure if you causing a tsunami of milk and cereal is a better clip than me being covered in ectoplasmic goo. Maybe we could do both... if you have it in you...

Yes... Sweetheart Bear can have a bowl... bit it has to be BIG... and absolutely no real names (not that it really matters anymore... but its good to keep some mystery for the new viewers)

Poppy Cede said...

I think if I stare at the light long enough I can get two sneezes outta me. Ectoplasmic goo, hehehehe.

You know if you give her a big bowl she's just gonna fall in and get her dress all wet.

And, yah, it wouldn't be as cool if everyone googled us after and found out we were just two boring people...

New York City's Watchdog said...

Well... we'll give her a bowl that's "BIG" for her... this way the dress doesn't get wet and turn sour.

Actually, if you Google me I'm a world famous comedian.

Heh.

Now THAT'S funny!

Poppy Cede said...

Actually, if you google me (under full name and nickname) there's only one of me. I'm unique!

Mr. Fabulous said...

You are such a delicate flower, aren't you?

Yay! Season 2!

Poppy Cede said...

Fab, aren't you on some sorta drunken debauchery vacation? What're you doing here?! :p